Bent u klantgericht, communicatief sterk en wilt u werken in een dynamische omgeving? De opleiding Medewerker Klantenservice (MBO-3 niveau) biedt u alle vaardigheden die nodig zijn om professioneel klantcontact te onderhouden, zowel telefonisch als via digitale kanalen. In slechts 3,5 maanden leert u hoe u klantvragen effectief afhandelt, servicegericht te werk gaat en professioneel communiceert.
Waarom kiezen voor deze opleiding?
- Praktijkgerichte lessen van ervaren trainers
- Kleine groepen voor persoonlijke begeleiding
- Direct toepasbare vaardigheden in klantcontact
- Mogelijkheid tot doorstroom naar MBO-4
Wat leert u tijdens deze opleiding? Tijdens de opleiding wordt een breed scala aan vaardigheden behandeld, waaronder:
- Communicatievaardigheden: Professioneel en klantgericht communiceren
- Telefonische en schriftelijke klantcontacten: Hoe om te gaan met vragen, klachten en serviceverzoeken
- Klantsystemen en administratie: Werken met CRM-software en klantdossiers beheren
- Conflicthantering: Oplossen van klachten en omgaan met moeilijke gesprekken
- Servicegericht werken: Klantbehoeften herkennen en hierop inspelen
Inhoud van de opleiding
- Telefonische communicatie – 6 dagdelen van 3 uur
- Schriftelijke communicatie – 4 dagdelen van 3 uur
- Klantgericht handelen – 6 dagdelen van 3 uur
- Digitale klantenservice (e-mail, chat, social media) – 4 dagdelen van 3 uur
- Administratie en CRM-systemen – 4 dagdelen van 3 uur
- Conflicthantering en stressbestendigheid – 4 dagdelen van 3 uur
Examen & Certificering Elke module wordt afgesloten met een toets. Bij succesvolle afronding ontvangt u het MBO-3 niveau diploma Medewerker Klantenservice, inclusief certificaten per module.
Duur & Lesdagen
- Duur: 3,5 maanden
- Lesdagen: 2 dagen per week
- Lestijden: 09:00 – 16:00 uur (ook beschikbaar in de avond: 18:30 – 21:30 uur)
- Startdata: Bekijk de beschikbare startdata via ons inschrijfformulier
Kosten & Betaling
- Opleidingskosten: € 2.695,- (vrijgesteld van BTW, inclusief lesmateriaal en examens)
- Gespreide betaling mogelijk voor particulieren
Deze opleiding is uitermate geschikt voor herintreders en re-integratietrajecten.
Wilt u meer informatie of direct inschrijven? Inschrijven kan op het onderstaande formulier. Wilt u ons direct spreken? Bel 085-1307639 of stuur een e-mail naar info@ocetc.nl.
Start vandaag nog aan uw nieuwe toekomst!
Start vandaag nog aan uw toekomst in de klantenservice!